Garanție îmbrăcăminte

Condiții generale de acordare a garanției:

Societatea noastră, în calitate de vânzător, asigură calitatea produselor achiziționate. Perioada de garanție comercială a produselor de îmbrăcăminte și accesorii comercializate de societatea noastră este de 30 de zile de la data achiziției produsului. În condiții normale de utilizare aceste produse sunt garantate pentru orice defect de fabricație pe o perioadă egală cu durata medie de utilizare de 30 de zile de la data achiziționării.

Prezentul certificat de garanție comercială este întocmit și eliberat în conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, republicată și modificată prin OG nr. 9/2016 și ale OG nr. 21/1992, privind protecția consumatorilor, republicată și modificată.

Drepturile prevăzute prin lege consumatorilor (inclusiv garanția legala de conformitate prevazuta de art. 2 alin. e¹  coroborat cu art. 16 si 16² din Legea  nr. 449/2003) nu sunt afectate de garanția comercială oferită. Prin prezenta, consumatorii sunt informați în mod nemijlocit ca durata medie de utilizare a produsului este de 30 de zile de la achiziție, caz în care garanția legală de conformitate acordată consumatorilor (astfel cum este aceasta noțiune definită de art.2 pct. 2 din OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor este limitată la aceasta perioadă, în conformitate cu dispozițiile art. 16² din Legea nr. 449/2003).

În cazul cumpărătorilor persoane juridice este aplicabilă doar garanția comerciala de 30 de zile de la achizitie.

Pentru acordarea garanției comerciale și respectiv a garanției legale de conformitate este necesară respectarea strictă a instrucțiunilor precizate mai jos. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect care implică acordarea garanției comerciale sau legale de conformitate. Garanţia se aplică doar în cazul în care cumparatorul face dovada achiziţiei produsului de la societatea noastră, sens in care este obligatorie prezentarea:

  • bonului fiscal sau a facturii fiscale aferente produsului, precum si
  • toate accesoriile produsului.

Lipsa unuia dintre elementele de mai sus, poate duce la refuzul acordării garantiei pana la prezentarea documentelor de mai sus.

În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanției ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea transportului achitat de subscrisa pentru returul produsului reclamat ca fiind defect și a manoperei de investigare a produsului reclamat a fi afectat de vicii ascunse. Toate produsele reclamate ca fiind afectate de vicii ascunse vor fi supuse expertizei de specialitate. Garanția este valabilă numai pe teritoriul României. Perioada de garanție se prelungește cu termenul scurs de la data reclamației până la data aducerii la conformitate a produsului (inclusiv perioada necesară efectuării expertizei), mentionându-se acest fapt în certificatul de garanție. În cazul înlocuirii produsului se va emite un nou certificat de garanție.

Modalităţi de asigurare a garanţiei:

În situatia constatarii unui defect al produsului achizitionat din magazinul nostru in timpul perioadei de garantie, va rugam sa ne contactati pentru instructiuni la nr. de telefon 0722102040 sau la adresa de mail client@galbenus.ro .

Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării prin:

  • repararea produsului
  • inlocuirea produsului - dacă acesta nu poate fi reparat
  • returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

Conform dispozitiilor Legii nr. 449/2003, la achizitionarea produsului, vanzatorul are obligatia de a explica modul de utilizare si intretinere a produsului furnizat. Clientul are obligatia sa verifice integritatea produsului, aspectul exterior si prezenta in ambalaj a accesoriilor produsului inainte de finalizarea vanzarii. Orice reclamatie ulterioara referitoare la lipsa de conformitate din punct de vedere estetic sau de integritate exterioara si care ar fi putut fi sesizata la cumparare nu va fi luata in considerare. Pentru a fi recunoscuta si validata orice lipsa de conformitate a produsului trebuie reclamata in cadrul perioadei de garantie.

Condiţii în care garanţia nu este aplicabilă

  • uzura morală şi uzura fizică normală a produsului
  • uzura materialelor din cauciuc si elastic si deteriorarea mecanica a capselor si fermoarelor
  • decolorarea produsului sau a părţilor componente ale acestuia în urma expunerii la factori de mediu (soare, alte surse puternice de căldură, umiditate excesiva, ploaie, zăpadă)
  • deteriorări suferite de produs în urma unor evenimente extraordinare: accidente, incendii, cutremure, inundaţii, etc.
  • defecte produse de transport, manipulare şi depozitare a produsului în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, etc.) precum si in caz de interventie asupra sa a actiunii animalelor de companie, rozatoare, daunatori;
  • defecte cauzate de utilizarea neadecvată sau incorectă a produsului, inclusiv in caz de socuri mecanice voluntare sau involutare (frecare, lovire, agatare, rupere, sfasiere, etc.)
  • intervenţia efectuata asupra produsului de persoane neautorizate inclusiv vopsirea produsului
  • întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate)
  • incompatibilitati de marime si latime (pentru aceasta situatie este posibila schimbarea produsului nefolosit cu respectarea conditiilor aferente Schimbului/Returului de produse)

Instrucțiuni de utilizare și întreținere articole de îmbrăcăminte:

Ori de cate ori se impune, produsul se spală sau se curăță conform instrucțiunilor indicate pe eticheta interioară. Se vor folosi numai detergenți care respectă normele de calitate impuse de legislația UE privind siguranța utilizării acestor produse. Nu folosiți pentru spălarea/ curățarea articolelor produse de curățat industriale (sodă sau alți derivați chimici) sau produse de inalbire inadecvate, acestea putând deteriora ireversibil produsul. Se interzice spălarea articolelor de îmbrăcăminte la temperaturi mai mari decât cele specificate pe eticheta interioară. Nu uscați produsul prin expunerea la surse de căldură (radiatoare electrice, aragazuri etc.). Uscarea se va face întotdeauna la temperatura camerei. Puteti folosi uscatorul de rufe electronic numai in situatia in care nu este explicit interzisa folosirea acestuia prin mentiuni afisate pe eticheta produsului sau in descrierea disponibila pe pagina acestuia. Feriți produsul dumneavoastră de obiecte care pot provoca frecari intense, zgârieturi, arsuri, perforări sau orice acțiune fizică de natură să îl deterioreze, inclusiv interventia animalelor domestice, rozatoare, insecte etc. Nu folosiţi pe produse sau în apropierea acestora spray, acetonă, acid, uleiuri, benzen, insecticid, etc. si asigurati depozitarea acestora in locuri adecvate, ferite de umiditate excesiva, surse directe de caldura si actiunea directa a razelor soarelui.

Articolele de imbracaminte trebuie sa aiba mecanismele de inchidere/prindere desfacute in timpul imbracarii si dezbracarii pentru a evita distrugerea mecanica a produsului si a mecanismelor respective.

PICTOGRAMELE CU INSTRUCTIUNI DE CURATARE SI INTRETINERE ARTICOLE DE IMBRACAMINTE SI ACCESORII

Simboluri pentru intretinerea textilelor:

Proces de spalare normala. Cifra din interior semnifica temperatura maxima de spalare in ºC (grade Celsius)

Pentru textile albe din bumbac sau in, vopsite sau imprimate, care se pot fierbe

Pentru textile colorate, din bumbac, modal, poliester si amestecuri de fibre

Pentru textile in culori inchise, din bumbac, poliester, amestec de fibre, etc.

Proces de spalare usoara. Cifra din interior semnifica temperatura maxima de spalare in ºC (grade Celsius). Solicitare redusa a articolelor in timpul spalarii - program rufe delicate

Tamburul masinii se umple 2/3, se evita stoarcerea sau se foloseste stoarcere pe intervale foarte scurte pentru reducerea sifonarii
Pentru lenjerie fina din modal, viscoza, fibre sintetice, se evita stoarcerea sau se foloseste stoarcere pe intervale foarte scurte pentru reducerea sifonarii.

Proces de spalare foarte usoara. Cifra din interior semnifica temperatura maxima de spalare in ºC (grade Celsius). Solicitare foarte redusa a articolelor in timpul spalarii. Program de spalare manuala.

Tamburul masinii se umple 2/3, se evita stoarcerea sau se foloseste stoarcere pe intervale foarte scurte pentru reducerea sifonarii

SIMBOLURI DE INGRIJIRE SUPLIMENTARE

Spalare manuala la maximum 40 grade Celsius Articolele nu se freaca si nu se storc. Se clatesc bine, iar apa se elimina prin apasare. Se aseaza in forma initiala. Articolele colorate se spala rapid, nu se mentin mult in apa.
A nu se spala! Articole sensibile la orice tratament pe cale umeda sau care nu se pot spala intr-o masina de spalat obisnuita din cauza dimensiunilor.
Este posibila uscarea in tamburul de uscare. Temperatura scazuta. Temperatura de evacuare: max 60 ºC. Uscarea in tamburul de uscare se face la temperatura scazuta si pe durata mica
Este posibila uscarea in tamburul de uscare. Temperatura normala. Temperatura de evacuare: max 80 ºC. Uscarea in tamburul de uscare este posibila la incarcare normala
A nu se usca in tamburul de uscare. Nu se preteaza la uscare prin rotirea in tamburul de uscare.
Este permisa inalbirea cu orice tip de agent de inalbire.
Este permisa inalbirea cu agenti de inalbire cu oxigen / fara clor. Se permite inalbirea cu oxigenul continut in detergentii universali, nu si cea cu clor.
Nu este permisa inalbirea. Se folosesc doar detergenti care nu contin inalbitori.
Proces de uscare naturala. Linia oblica se refera la uscarea produsului la umbra Uscare pe sarma sau umeras
Proces de uscare naturala. Linia oblica se refera la uscarea produsului la umbra

Uscare pe sarma, fara stoarcere prealabila (imbibat cu apa).

Proces de uscare naturala. Linia oblica se refera la uscarea produsului la umbra

Uscarea produsului intins orizontal

Proces de uscare naturala. Linia oblica se refera la uscarea produsului la umbra

Uscarea produsului intins orizontal, fara stoarcere prealabila (imbibat cu apa)

Calcare la max 200 ºC, cu sau fara abur.

Fierul de calcat se regleaza pe pozitia “bumbac/in”. Daca e nevoie, produsul se poate umezi. Articolele lucioase sau sensibile la presiune trebuie calcate fie cu o carpa, fie intoarse pe dos. Se poate folosi un fier cu abur.

Calcare la max 150 ºC, cu sau fara abur.

Fierul de calcat se regleaza pe pozitia “lana/matase/polyester/vascoza”. Se calca sub o carpa umezita moderat. Se poate folosi un fier cu abur, evitati presarea excesiva.

Calcare la max 110 ºC. Calcarea cu abur poate cauza deteriorari iremediabile.

Fierul de calcat se regleaza in pozitia 1. Se calca fara aburi, evitand contactul indelungat al fierului de calcat cu tesatura.

Pot aparea deteriorari iremediabile la calcare.

A nu se calca! Pot aparea deteriorari iremediabile la calcare.

Verificați eticheta interioară a produsului dvs. pentru a identifica modalitățile de întreținere/curățare specifice fiecărui articol.

Garanția devine inaplicabilă și societatea noastră nu poate fi făcută răspunzătoare de niciun fel de defect ce poate apărea datorită procesului de curățare/spălare, realizat cu nerespectarea instrucțiunilor indicate pe eticheta interioară și în prezentul certificat de garanție, depozitării în condiții de umiditate, deteriorării, decolorării ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de căldură, reparării sau modificării făcute de persoane neautorizate, ultilizării în condiții improprii, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat.

Denumirea, modelul, codul produsului, data cumpărarii, prețul, adresa magazinului ce se găsesc pe factura primita prin email in urma livrarii comenzii, alături de predarea produsului cu deficiențe, reprezintă elemente esențiale de care societatea nostră are nevoie pentru soluționarea oricărei reclamații ulterioare.

Garanția se oferă după constatarea deficiențelor. Pentru aceasta este necesar ca produsul reclamat sa fie receptionat la sediul societatii noastre in interiorul intervalului de garantie, insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat. Daca produsul reclamat este compus din mai multe piese, toate partile componente ale acestuia trebuie expediate pe adresa societatii noastre.